אין שום בעיה.. אנחנו גם בדוכנים החדשים שלנו:
קומה ראשונה (מול המעליות) טל'- 0548899069
קומה שלישית( מול המדרגות הנעות ) טל'- 0548899127
קומת קרקע טל'- 0548899189
טל' 0548899320
זמני הפעילות בהתאם לשעות פתיחת הקניונים,
ההדפסה נעשית במקום.
הגדילו, הקטינו, סובבו ומקמו את התמונה או חלקה כרצונכם. שטח התמונה אשר ישמש לטובת ההדפסה הנו השטח המופיע בתוך המסגרת הלבנה. במידה ולא ערכתם אנו נבצע זאת עבורכם.
איסוף בתאום מראש
ביום שלאחר ביצוע ההזמנה ניתן להגיע לסניף הנבחר ולאסוף את הזמנתך החל מהשעה 16:00. במידה וההזמנה בוצעה ביום שישי, ניתן יהיה לאסוף אותה החל מיום ראשון בשעה 16:00. לפני הגעה יש לתאם זאת עם הסניף הרלוונטי:
שליחות ברחבי הארץ
השליחות נאספת מאיתנו בימי ראשון ורביעי ומסופקת מיום המחרת על ידי שליח לכתובת שציינתם ועד כשבוע מיום ביצוע הזמנתכם (זאת למעט אזורים ״חריגים״).
חברת השליחויות מתאמת טלפונית את מעמד המסירה.
רוב השליחויות נמסרות בשעות היום ולכן יש למסור כתובת בה ניתן להשיגכם בשעות אלו (כמו מקום העבודה).
יש אפשרות לציין תחת ״הערות למשלוח״ מקום בו יוכל השליח להשאיר את החבילה שלכם (במידת הצורך, אנא ציינו קוד כניסה לבניין).
טלפון לבירורים ומעקב שליחויות: 0549326668.
עכשיו אחרי שבחרת מוצר הגיע הזמן לבחור תמונה..
מעדיפ/ה להתחיל מהתחלה ולבחור סוג חומר, צורה וגודל?
זו גם אפשרות כמובן :)
רביעיית עץ מלא
2 יח' 9/9 ס״מ, 2 יח' 9/14 ס״מ
רק 220.00 ₪ !
שלישיית ריבועי עץ
9/9 ס״מ, 14/14 ס״מ, 19/19 ס״מ
רק 270.00 ₪ !
שלישיית עץ מלא
14/21 ס״מ, 14/14 ס״מ, 9/14 ס״מ
רק 295.00 ₪ !
רביעיית OSB
2 יח' 9/9 ס״מ, 2 יח' 9/14 ס״מ
רק 220.00 ₪ !
שלישית ריבועי OSB
9/9 ס״מ, 14/14 ס״מ, 19/19 ס״מ
רק 270.00 ₪ !
שלישיית OSB
14/21 ס״מ, 14/14 ס״מ, 9/14 ס״מ
רק 295.00 ₪ !
צרו קשר
הסל שלך (0)
איפה יש סניפים, ומה הן שעות הפעילות?
לרשותכם מספר סניפים ברחבי הארץ. הדוכנים בקניונים פתוחים החל מ-9:30 ועד 22:00 בערב. יום שישי ושבת פתוח על פי שעות הפעילות של הקניון והתאם לכניסה ויציאת השבת.
החנות בדיזינגוף נפתחת בכל יום חול בין 10:00 ועד 19:00 בערב
עזריאלי ת״א: 0548899069
איילון רמת גן: 0548899189
קניון מלחה: 0548899127
קניון הזהב: 0548899320
קניון עזריאלי מודיעין: 0548899527
קניון עיר ימים נתניה: 0548899073
קניון הקריון קריית ביאליק: 0548899210
סניף דיזינגוף – רחוב קינג ג’ורג’ 52 (מול דיזינגוף סנטר): 0548899538
ביג פאשן אשדוד: 0548899026
קניון עופר הגדול פתח תקווה: 0548899165
האם ניתן להוסיף כיתוב על תמונה?
כן. אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונה ערוכה עם כיתוב (ניתן לערוך בכל אפליקציה פשוטה בסמארטפון). חשוב שהכיתוב יהיה רחוק מהשוליים בכעשרה מ״מ.
איך עובד המשלוח? מהו זמן האספקה?
השליחות נאספת מאיתנו בכל יום באמצע השבוע ומסופקת על ידי שליח לכתובת שציינתם תוך 3 ימי עסקים מיום ביצוע הזמנתכם (למעט אזורים ״חריגים״). חברת השליחויות מתאמת טלפונית את מעמד המסירה.
רוב השליחויות נמסרות בשעות היום ולכן יש למסור כתובת בה ניתן להשיגכם בשעות אלה (כמו מקום העבודה).
יש אפשרות לציין ב״הערות להזמנה״ מקום בו יוכל השליח להשאיר את החבילה שלכם (במידת הצורך, ציינו את קוד הכניסה לבניין).
איך עובד האיסוף? מתי ומהיכן אוספים?
ביום שלאחר ביצוע ההזמנה, החל מהשעה 16:00, ניתן כבר להגיע לסניף הנבחר ולאסוף את הזמנתך. במידה וההזמנה בוצעה ביום שישי, ניתן לאסוף את ההזמנה החל מיום ראשון בשעה 12:00. לתאום עם הסניפים:
אני לא מצליח לסדר את התמונה על הבלוק .האם אתם עושים זאת?
ניתן להעלות ולהניח את התמונה על הבלוק שבחרתם. אנו נפרוש ונעצב את התמונה על גבי הבלוק ונתאימה לסוג הבלוק.
בכל מקרה של ספק או בעיה בחיתוך אנו ניצור אתכם קשר, נעדכן ונתייעץ.
האם ניתן להעלות מספר תמונות על אינסטבלוק אחד?
כן. שלחו אלינו תמונת קולאז׳ (ניתן לערוך בכל אפליקציה פשוטה בסמארטפון). חשוב שפרטים חשובים יהיו רחוקים מהשוליים בכעשרה ס״מ. היות ובקולאז׳ התמונות קטנות וחתוכות, יש לקחת בחשבון שעלולות להחתך עוד יותר.
מסגרות אינן מתאימות לאינסטבלוק ולכן יוסרו.
איך אדע שהתמונה שהעליתי טובה להכנת האינסטבלוק?
אם התמונה ברורה (אינה מטושטשת) ויפה בעיניכם, סביר להניח שתצא טובה ויפה על גבי האינסטבלוק.
במידה והתמונה שבחרתם לא מספיק טובה להדפסה, אנו ניצור עמכם קשר ונעדכן בהתאם.
נתקלתי בקושי להעלות תמונה לאתר ,האם יש עוד אפשרויות לשליחת ההזמנה?
במידה ונתקלתם בקושי בביצוע ההזמנה דרך האתר, אפשר גם לשלוח תמונה ומספר טלפון לכתובת הדוא״ל שלנו – service1il@instablock.me ואנו נחזור אליכם להשלמתה. לחילופין ניתן להתקשר למספר טלפון: 03-6598899 ולקבל שירות אישי.
האם האינסטבלוק מגיע ארוז?
בהזמנת משלוח האינסטבלוק מגיע בתוך אריזת קרטון ממותגת – במידה ותרצו עטיפת מתנה לבלוק, יש לציין זאת כהערה.
בהזמנת אינסטבלוק בדוכנים אנו אורזים אישית לכל לקוח לפי בקשתו.
האם ניתן להוסיף הקדשה?
אנו לא ממליצים להוסיף כיתוב על גבי התמונה.
המלצתנו – הוסיפו הקדשה אישית בכתב ידכם על גב הבלוק או ציינו בפנינו את הקדשתכם ואנו נוסיף אותה בכתב יד על גבי האריזה שלכם.
האתר לא מקבל את כרטיס האשראי שברשותי, מה ניתן לעשות?
האתר מכבד את כל כרטיסי האשראי.
ניתן לשלם גם באופציית העברה בנקאית או דרך PayPal.
לתשלום טלפוני: 03-6598899