הסל שלך

שאלות נפוצות

איפה יש סניפים, ומה הן שעות הפעילות?

לרשותכם מספר סניפים ברחבי הארץ. הדוכנים בקניונים פתוחים החל מ-9:30 ועד 22:00 בערב. יום שישי ושבת פתוח על פי שעות הפעילות של הקניון ובהתאם לכניסה ויציאת השבת.

החנות ביפו נפתחת בכל יום חול בין 10:00 ועד 20:00 בערב. ובימי שישי בין 10:00-15:30

עזריאלי ת״א: 0548899069

איילון רמת גן: 0548899189

קניון מלחה: 0548899127

קניון הזהב: 0548899320

קניון עזריאלי מודיעין: 0548899527

קניון עיר ימים נתניה: 0548899073

קניון הקריון קריית ביאליק: 0548899210

סניף יפו – יהודה מרגוזה 8: 0548899538

ביג פאשן אשדוד: 0548899026

קניון עופר הגדול פתח תקווה: 0548899165

גרנד קניון באר-שבע: 0548899083

דיזינגוף סנטר: 050-8890458

ביג ב"ש: 050-8890459

האם אפשר להצטרף כחבר מועדון?

בוודאי!

יש לכם את האופציה להצטרף כחברי מועדון באינסטבלוק, ולהנות מהטבות מתחלפות והפתעות ייחודיות רק לחברים.

כל מה שעליכם לעשות להיכנס ללינק ולהצטרף!

https://www.valuecard.co.il/instablock/tofes_rishum_fb.asp

 

האם ניתן להוסיף כיתוב על תמונה?

כן. אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונה ערוכה עם כיתוב (ניתן לערוך בכל אפליקציה פשוטה בסמארטפון). חשוב שהכיתוב יהיה רחוק מהשוליים בכעשרה מ״מ.

האם ניתן לעשות משלוח מהיום להיום?

כן!

בסוף תהליך יצירת ההזמנה, ניתן לבחור באופציית משלוחים מהיום להיום.

על מנת לתאם משלוח כזה, יש להתקשר לטלפון:

050-9988909

איך עובד המשלוח? מהו זמן האספקה?

השליחות נאספת מאיתנו בכל יום באמצע השבוע ומסופקת על ידי שליח לכתובת שציינתם תוך 3 ימי עסקים מיום ביצוע הזמנתכם (למעט אזורים ״חריגים״). חברת השליחויות מתאמת טלפונית את מעמד המסירה.

רוב השליחויות נמסרות בשעות היום ולכן יש למסור כתובת בה ניתן להשיגכם בשעות אלה (כמו מקום העבודה).

יש אפשרות לציין ב״הערות להזמנה״ מקום בו יוכל השליח להשאיר את החבילה שלכם (במידת הצורך, ציינו את קוד הכניסה לבניין).

איך עובד האיסוף? מתי ומהיכן אוספים?

ביום שלאחר ביצוע ההזמנה, החל מהשעה 12:00, ניתן כבר להגיע לסניף הנבחר ולאסוף את הזמנתך. במידה וההזמנה בוצעה ביום שישי, ניתן לאסוף את ההזמנה החל מיום ראשון בשעה 12:00. לתאום עם הסניפים:

  • עזריאלי ת״א: 0548899069
  • איילון רמת גן: 0548899189
  • קניון מלחה: 0548899127
  • קניון הזהב: 0548899320
  • קניון עזריאלי מודיעין: 0548899527
  • קניון עיר ימים נתניה: 0548899073
  • קניון הקריון קריית ביאליק: 0548899210
  • סניף יפו, יהודה מרגוזה 8: 0548899538
  • ביג פאשן אשדוד: 0548899026
  • קניון עופר הגדול פתח תקווה: 0548899165
  • גרנד קניון באר שבע: 0548899083
  • דיזינגוף סנטר: 0508890458
  • ביג ב"ש: 0508890459

אני לא מצליח לסדר את התמונה על הבלוק .האם אתם עושים זאת?

ניתן להעלות ולהניח את התמונה על הבלוק שבחרתם. אנו נפרוש ונעצב את התמונה על גבי הבלוק ונתאימה לסוג הבלוק.

בכל מקרה של ספק או בעיה בחיתוך אנו ניצור אתכם קשר, נעדכן ונתייעץ.

יש לי אינסטבלוק בבית עם תמונה לא רלוונטית, מה אפשר לעשות?

אין צורך לזרוק לפח את העץ! חשוב לנו למחזר כל בלוק

אתם מוזמנים להגיע עם הבלוק הישן לאחד מהדוכנים שלנו, אנו נמחזר את העץ, ואתם תוכלו להנות מ-50% הנחה על בלוק חדש עם תמונה חדשה לבקשתכם

האם ניתן להעלות מספר תמונות על אינסטבלוק אחד?

כן. שלחו אלינו תמונת קולאז׳ (ניתן לערוך בכל אפליקציה פשוטה בסמארטפון). חשוב שפרטים חשובים יהיו רחוקים מהשוליים בכעשרה ס״מ. היות ובקולאז׳ התמונות קטנות וחתוכות, יש לקחת בחשבון שעלולות להחתך עוד יותר.

מסגרות אינן מתאימות לאינסטבלוק ולכן יוסרו.

איך אדע שהתמונה שהעליתי טובה להכנת האינסטבלוק?

אם התמונה ברורה (אינה מטושטשת) ויפה בעיניכם, סביר להניח שתצא טובה ויפה על גבי האינסטבלוק.

במידה והתמונה שבחרתם לא מספיק טובה להדפסה, אנו ניצור עמכם קשר ונעדכן בהתאם.

נתקלתי בקושי להעלות תמונה לאתר ,האם יש עוד אפשרויות לשליחת ההזמנה?

במידה ונתקלתם בקושי בביצוע ההזמנה דרך האתר, אפשר גם לשלוח תמונה ומספר טלפון לכתובת הדוא״ל שלנו – service1il@instablock.me ואנו נחזור אליכם להשלמתה. לחילופין ניתן להתקשר למספר טלפון: 050-9988909 ולקבל שירות אישי.

האם האינסטבלוק מגיע ארוז?

כן, בהזמנת משלוח האינסטבלוק מגיע בתוך אריזת קרטון ממותגת ועטוף למתנה.

בהזמנת אינסטבלוק בדוכנים אנו אורזים אישית לכל לקוח לפי בקשתו.

האם ניתן להוסיף הקדשה?

אנו לא ממליצים להוסיף כיתוב על גבי התמונה.

המלצתנו – הוסיפו הקדשה אישית בכתב ידכם על גב הבלוק או ציינו בפנינו את הקדשתכם ואנו נוסיף אותה בכתב יד על גבי האריזה שלכם.

האתר לא מקבל את כרטיס האשראי שברשותי, מה ניתן לעשות?

האתר מכבד את כל כרטיסי האשראי.

ניתן לשלם גם באופציית העברה בנקאית או דרך PayPal.

לתשלום טלפוני: 050-9988909

איכות הסביבה חשובה לי! מאין מגיע העץ הטבעי שאתם משתמשים בו?

העץ שאנחנו משתמשים בו הוא עץ אורן המגיע מפינדלנד, שם העץ גדל באופן מלאכותי אשר מיועד לצורכי תעשייה.

יש משהו נוסף שבא לכם לשאול? צריכים עזרה?
אנחנו פה לכל עניין ודבר

צרו איתנו קשר