מעדיפים להרגיש את האינסטבלוק שלכם לפני שקונים אחד?

אין שום בעיה.. אנחנו גם בדוכנים החדשים שלנו:

קניון עזריאלי, תל אביב

קומה ראשונה (מול המעליות) טל'- 0548899069

קניון מלחה, ירושלים

קומה שלישית( מול המדרגות הנעות ) טל'- 0548899127

קניון איילון, רמת גן

קומת קרקע טל'- 0548899189

קניון הזהב, ראשל"צ

טל' 0548899320

זמני הפעילות בהתאם לשעות פתיחת הקניונים,
ההדפסה נעשית במקום.

צרו קשר

טלפונים חשובים
שלחו לנו הודעה
  • שירות טלפוני 03-6598899
  • אימייל service1il@instablock.me
  • הזמנות גדולות - המתנה המושלמת (סוף שנה, חגים, ועדי עובדים) - אור 050-9326667
  • קניון עזריאלי תל-אביב 054-8899069
  • קניון איילון רמת גן 054-8899189
  • קניון מלחה ירושלים 054-8899127
  • קניון הזהב ראשון לציון 054-8899320
  • קניון עזריאלי מודיעין 054-8899527
  • קניון עיר ימים נתניה 054-8899073
  • קניון עופר הגדול פתח תקווה 054-8899165
  • קניון הקריון קריית ביאליק 054-8899210
  • סניף דיזינגוף 054-8899538





או באמצעות דוא״ל
mm@instablock.me

הסל שלך

שאלות נפוצות

האם ניתן להוסיף כיתוב על תמונה?

כן. אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונה ערוכה עם כיתוב (ניתן לערוך בכל אפליקציה פשוטה בסמארטפון). חשוב שהכיתוב יהיה רחוק מהשוליים בכעשרה מ״מ.

איך עובד המשלוח? מהו זמן האספקה?

השליחות נאספת מאיתנו בכל יום באמצע השבוע ומסופקת על ידי שליח לכתובת שציינתם תוך 3 ימי עסקים מיום ביצוע הזמנתכם (למעט אזורים ״חריגים״). חברת השליחויות מתאמת טלפונית את מעמד המסירה.

רוב השליחויות נמסרות בשעות היום ולכן יש למסור כתובת בה ניתן להשיגכם בשעות אלה (כמו מקום העבודה).

יש אפשרות לציין ב״הערות להזמנה״ מקום בו יוכל השליח להשאיר את החבילה שלכם (במידת הצורך, ציינו את קוד הכניסה לבניין).

איך עובד האיסוף? מתי ומהיכן אוספים?

ביום שלאחר ביצוע ההזמנה, החל מהשעה 16:00, ניתן כבר להגיע לסניף הנבחר ולאסוף את הזמנתך. במידה וההזמנה בוצעה ביום שישי, ניתן לאסוף את ההזמנה החל מיום ראשון בשעה 12:00. לתאום עם הסניפים:

  • עזריאלי ת״א: 0548899069
  • איילון רמת גן: 0548899189
  • קניון מלחה: 0548899127
  • קניון הזהב: 0548899320
  • קניון עזריאלי מודיעין: 0548899527
  • קניון עיר ימים נתניה: 0548899073
  • קניון הקריון קריית ביאליק: 0548899210
  • סניף דיזינגוף: 0548899538
  • קניון עופר הגדול פתח תקווה: 0548899165

אני לא מצליח לסדר את התמונה על הבלוק .האם אתם עושים זאת?

ניתן להעלות ולהניח את התמונה על הבלוק שבחרתם. אנו נפרוש ונעצב את התמונה על גבי הבלוק ונתאימה לסוג הבלוק.

בכל מקרה של ספק או בעיה בחיתוך אנו ניצור אתכם קשר, נעדכן ונתייעץ.

האם ניתן להעלות מספר תמונות על אינסטבלוק אחד?

כן. שלחו אלינו תמונת קולאז׳ (ניתן לערוך בכל אפליקציה פשוטה בסמארטפון). חשוב שפרטים חשובים יהיו רחוקים מהשוליים בכעשרה ס״מ. היות ובקולאז׳ התמונות קטנות וחתוכות, יש לקחת בחשבון שעלולות להחתך עוד יותר.

מסגרות אינן מתאימות לאינסטבלוק ולכן יוסרו.

איך אדע שהתמונה שהעליתי טובה להכנת האינסטבלוק?

אם התמונה ברורה (אינה מטושטשת) ויפה בעיניכם, סביר להניח שתצא טובה ויפה על גבי האינסטבלוק.

במידה והתמונה שבחרתם לא מספיק טובה להדפסה, אנו ניצור עמכם קשר ונעדכן בהתאם.

נתקלתי בקושי להעלות תמונה לאתר ,האם יש עוד אפשרויות לשליחת ההזמנה?

במידה ונתקלתם בקושי בביצוע ההזמנה דרך האתר, אפשר גם לשלוח תמונה ומספר טלפון לכתובת הדוא״ל שלנו – service1il@instablock.me ואנו נחזור אליכם להשלמתה. לחילופין ניתן להתקשר למספר טלפון: 03-6598899 ולקבל שירות אישי.

האם האינסטבלוק מגיע ארוז?

בהזמנת משלוח האינסטבלוק מגיע בתוך אריזת קרטון ממותגת – במידה ותרצו עטיפת מתנה לבלוק, יש לציין זאת כהערה.

בהזמנת אינסטבלוק בדוכנים אנו אורזים אישית לכל לקוח לפי בקשתו.

האם ניתן להוסיף הקדשה?

אנו לא ממליצים להוסיף כיתוב על גבי התמונה.

המלצתנו – הוסיפו הקדשה אישית בכתב ידכם על גב הבלוק או ציינו בפנינו את הקדשתכם ואנו נוסיף אותה בכתב יד על גבי האריזה שלכם.

האתר לא מקבל את כרטיס האשראי שברשותי, מה ניתן לעשות?

האתר מכבד את כל כרטיסי האשראי.

ניתן לשלם גם באופציית העברה בנקאית או דרך PayPal.

לתשלום טלפוני: 03-6598899

יש משהו נוסף שבא לכם לשאול? צריכים עזרה?
אנחנו פה לכל עניין ודבר

צרו איתנו קשר